Stay Update with Global New Things

لینک اول گوگل چه مزایایی دارد؟

11

امروزه که در دنیای تکنولوژی و دیجیتال مارکتنیگ هستیم، استفاده از اینترنت و گوگل برای فروش و تبلیغ کسب و کار ما بسیار حائز اهمیت شده است. طبیعتا رسیدن به لینک اول گوگل برای هر کسب و کاری آرزو می باشد. امروزه سایت های حرفه ای و یا هر سایت کوچکی برای اینکه بتواند به صفحه اول گوگل و در نهایت به رتبه برتر گوگل برسد، از شیوه های مختلفی استفاده می نماید و همچنین از سایت هایی که در حوزه دیجیتال مارکتنیگ کار می کنند، کمک و راهنمایی می گیرد. سایت محتوامون که در زمینه ارائه خدمات سئو کار می کند، برای کسب و کارهای اینترنتی و غیراینترنتی کارهای سئو سایت را انجام می دهد و شما را در راه رسیدن به لینک اول گوگل کمک شایانی می کند.

سوالاتی که کاربران از تیم ما می پرسند این است که لینک اول گوگل چه مزایایی دارد؟ برای رسیدن به رتبه برتر گوگل باید چه کنیم؟ چگونه می توان به صفحه اول گوگل راه یافت؟ پاسخ تمامی سوالات شما در ادامه موجود می باشد.

چگونه می توان به لینک اول گوگل رسید؟

به طور کلی دو راهکار و شیوه برای رسیدن به رتبه برتر گوگل دارید، تبلیغات در گوگل و خدمات سئو. با استفاده از این دو راهکار شما می توانید کسب و کار خود را به مخاطبان اینترنتی بیشتری نشان دهید و فروش خود و ورودی سایت خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید جمعیت مردم باعث می شود تا کسب و کار شما دیده شود. در حقیقت چیزی که باعث می شود تا حرفه و سایت شما به نمایش بیشتری درآید، افزایش ورودی سایت و کاربران می باشد.

سایت محتوامون

مزایای رتبه برتر گوگل شدن

مسلما زمانی که به صفحه اول گوگل برسید و برای کاربرانی که عبارات مشابه کسب و کار شما را سرچ می کنند، در لینک های اول دیده شوید، برای سایت شما بسیار مثمر ثمر واقع می شود. مزایایی که از رسیدن به لینک یک گوگل دریافت خواهید کرد، به شرح زیر است:

دیده شده بهتر برند

زمانی که کاربری یک عبارت را در موتور جستجوگر گوگل سرچ می نماید، کسب و کارها و برندهایی در صفحه اول گوگل دیده می شوند که بر روی آن ها سئو خوبی انجام شده است. در صفحه اول گوگل برندهایی به نمایش در می آیند که مشهور می باشند و یا به مرور زمان به مشهوریت می رسند. با گذر زمان و انجام خدمات سئو بر روی سایت خود با کمک سئو می توانید به بهتر دیده شدن برند خود کمک نمایید و به نوعی برند سازی نمایید.

میزان کلیک بالاتر

طبیعتا گوگل سایت هایی را به کاربر هنگام جستجوی عبارتی نشان می دهد که از نظر گوگل جزو بهترین نتایج می باشند و می توانند محتوای مورد نظر شما را تامین کنند. همچنین در مقابل کاربر بر روی سایت هایی کلیک می نماید که در صفحه اول گوگل به نمایش درمی آیند. در نتیجه اگر رتبه شما در گوگل بالا باشد و چه بسا به لینک اول گوگل تبدیل شده باشید، کاربران بیشتری به منظور ورود به سایت شما کلیک می نمایند و در نهایت ورودی سایت شما بیشتر خواهد شد و توجه گوگل نیز به شما منعطف می شود.

بهبود اعتبار

همانطور که می دانید برای رتبه بندی سایت ها در صفحه اول گوگل، متدها و علمی منحصر به فرد وجود دارد. برای نمونه در نظر بگیرید که کاربری عبارت بهترین وکیل در تهران را جستجو می نماید. طبیعتا گوگل سایت های را به کاربر نشان می دهد که از نظر گوگل جزو بهترین نتایج می باشند و می توانند محتوای مورد نظر شما را تامین کنند. همچنین ممکن است در گوشه سایت هایی که در نتایج بالاتر گوگل می باشند، عبارت Ad را مشاهده نمایید که به معنای تبلیغات در گوگل است.

سایت محتوامون

فروش بیشتر

اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی می باشید و به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستید، باید در گوگل سایت خود را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. با استفاده از خدمات سئو و در نهایت رسیدن به لینک اول گوگل می توانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید و مانور بیشتری بر روی محصولات خود داشته باشید.

کلام آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، رسیدن به لینک اول گوگل و بودن در بین نتایج صفحه اول گوگل، مزایای بسیاری را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. فقط کافی است با استفاده از راهکارهای گفته شده به رسیدن به این نتایج نزدیک شوید.

Read also: How to create an identity for yourself